Этот этап тоже пропускаю. Да и вообще как правило занят чем то другим во время гонок. Прикрепляю свои настройки с бренс хэтча инди на которых проезжал за 49.6. На них же ехал хоккенхайм только с другой коробкой. Может кому пригодятся. Настроены на максимальный избыток. Можно ещё усилить ввинчивость в повороты уменьшив блок дифа до 60-70%. Предупреждаю сразу, что на экономию топлива и сохранение резины они не нацелены. И ещё одно замечание. Не старайтесь выиграть на слишком позднем торможении. На переднем приводе лучше пораньше оттормозиться, особенно на слабых машинах, зато уже на входе смелее открывайте газ. Тут главное перебороть себя и не отпускать. По началу покажется, что машина выплывет наружу, но её втянет внутрь.
Если кого-то долго не пускает на сервер, как вариант - проверьте ваш файл .PLR (лежит в папке с игрой вида ..\GTR2\UserData\<имя в игре>\<имя в игре>.PLR - открываем его например блокнотом) в области настроек мультиплеера:
Код
[ Multiplayer Options ] Collisions Enabled="1" // collisions enabled in multi-player racing Net Connection Type="2" // 0 - 28K, 1 - 56k, 2 - ISDN, 3 - cable/dsl, 4 - LAN Show All Lobby Players="1" // shows all drivers present in the multi-player lobby Multiplayer Enum Type="0" // 0 = LAN, 1 = Internet Net Data Rate="12" // client setting Net Data Rate Max="32" // defined by the host of a particular session Net Flush Threshold="472" // threshold for auto-accumulation flush while building data chunks (default is standard MTU of 536, minus 64 bytes room for layer headers: 472) Net Lazy Flush="0" // an explicit flush will not be called after the server re-transmits incoming data, providing less bandwidth consumption by reducing header sizes, but will increase latency Net Join Timeout="150.00000" // How long to wait (without a response) before a game join will be considered a failure Multi Allowed Aids="-164" Force Physics="8" // add the following to enforce server settings: 1=auto-lift, 2=auto-blip, 4=half-rate, 8=collision thresh (for example, auto-lift + half-rate = 1 + 4 = 5) Announce Host="0" // whether servers will attempt to register with the matchmaking service Gamelist AutoRefresh (LAN)="1" // if true, the gamelist will auto refresh on page activation if LAN refresh type is selected Max MP Players="33" Lobby Login Timeout="20" // Time allowed (in seconds) before Login to the internet lobby will timeout Client Port Start="34297" // Start port at which client looks for host games, range is 1025 - 65535 Delay Join Loading="1" // 0-always load. 1-load on return to Monitor 2-load when offroad or stopped Server Installed Cars Only="1" // Hosting only - Allow only server installed vehicles to join server Delay Join Speed Threshold="10.00000" // offroad speed threshold (ms) to override Delay Join Loading Host Port Start="34297" // Start port at which host games begin, range is 1025 - 65535 Game List Sort Method="0" // 0=Sort by name, 1=Sort by ping, 2=Sort by circuit, 3=Sort by players Allow Chat In Car="1" // whether to allow incoming chats to appear while in car Closed MP Qualify Sessions="0" // if true, the session will be closed during qualify, so as to not disturb the participants Delay Skinning="1" // if true, delay material reloading when clients join in order to reduce the pause Throttling="1" // enable throttling code Force Cockpit View="0" // Force cockpit view in multiplayer Timescale Ded Sessions="0" // Dedicated server sessions get timescaled with race length Skip Formation Lap="0" Full Course Yellow="0" // Server enabled full course yellow flags Allow AI Control="0" // Allow AI control in multiplayer Collision Threshold="0.30000" // Maximum latency allowed (seconds) for a client before collisions are switched off locally Acceptable Latency="0.50000" // Maximum latency before we adjust clients to favor smoothness over accuracy (this will be forced to be more than or equal to collision threshold) Dedicated Target Rate="512" // Target rate for dedicated server Unique Vehicle Check="0" // server setting, will check client vehicles to deny duplicates of the same vehicle Throttle Upstream Override="10000" // kbits per second (i.e. a 256 kbps connection = 256. If set to a positive value, will override the default upstream data rate associated with the selected connection type Server Session End Timeout="300" // Session is advanced automatically after N seconds after completion BoneSpring Threshold="1.00000" // If latency is below this threshold, the spring is disabled BoneSpring Min Constant="25.00000" // BoneSpring(TM) constant at collision threshold BoneSpring Max Constant="125.00000" // BoneSpring(TM) constant at spring enact latency (should be higher than constant min...) Damping Multiplier="1.00000" // 1.0 = critical damping, higher values are overdamped, lower values are underdamped and not recommended Path Prediction="0.95000" // Influence of the AI path on remote vehicle prediction (0.0-1.0) Pitch + Roll Extrapolation="0.01000" Yaw + Rotate Extrapolation="2.00000" Class Filter Index="3" Car Filter Index="1" Previous Game Database="" Previous Vehicle File="" Concurrent Server Updates="10" // defaults to 10 which should be good for everyone, broadband users could up this to 20-30 for faster server lists if desired. Setting too high will cause incorrect pings to servers. Report Mismatches="2" // server to act on mismatches by: 0=No checking, 1=Warning messages, 2=Auto-Boot mismatches
парни подскажите,скачал патч 1.1.0.0. (обновление),игра обновилась,скачал мод рено клио рс 4 все сделал как надо а в игре мода нет,скачал мод дтм 2013 он в игре есть.
ромзан, Мод должен быть. Ты папку GameData из архива Renault Clio скопировал в папку с игрой? Если все верно сделал, то по этому пути ..\GTR2\GameData\Teams\eSR_Clio_RS4\ будут файлы мода. Возможно ты просто не нашел установленный мод при выборе. Просто пощелкай классы вправо-влево:
Как с горючкой дела? Без экономии не хватит до финиша?
Экономить надо, но не так как на прошлом этапе. Если на всю катушку ехать, то всего на круг-полтора не хватает. Главное не резать как Вараздат предупредил, хотя в том месте срезка опасна для окружающих, т.к. песок затягивает.