hmm
https://www.youtube.com/watch?t=39&v=46RbUpatlTk
Hm, kliknąłem na 2min i zaczął cos mówić o crowdfundingu że czemu znowu?
W branży gier nie działa prawo popytu-podaży?
Bronze: £27,950
Silver: £10,500
Gold: £54,600
Platinum: £5,000
Diamond: £0
po 2 dniach, i rośnie...
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
@rauf nie chodzi o to ile osób, jak sam pisałeś w innym wątku "chcących sobie nabić popularność na youtubie" kupi pC 2 i zacznie wstawiać filmy, tylko o zachowanie producenta. Ich pierwszy wyrób przez miesiąc po premierze musieli łatać producenci kart graficznych w swoich sterownikach, a teraz wszyscy czekają na kolejne poprawki usprawniające rozgrywkę, czy uzupełniające niespełnione obietnice, a producent radośnie zapowiada pC 2 i obiecuje 200+ aut czy innych torów. Ciężko będzie drugi raz nabrać graczy na ten sam chwyt.
Czy ja wiem czy ciężko? Chyba wszyscy działają w podobny sposób przykładem nie będzie seria FM i ich zlepiony na siłę produkt FM5 i za chwilkę info o FM6. Samo życie.
W szczegółach nie, ale popatrz na te z aktualnej wersji, pewnie podobnie.
Każdy pakiet daje dostęp do gry i forum, a to chyba najważniejsze.
Aktualny wykup dostępu
Bronze: £34,100
Silver: £12,075
Gold: £63,700
Platinum: £9,000
Diamond: £10,000
Czyli największą popularnością cieszy się Bronze, a największy przyrost (100% wzrostu zainteresowania) zanotował Diamond.
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
Trzeba będzie nowy poddział zrobić, prace nad pC2 postępują, w tygodniu ze 2-3 updaty, tym razem duże zmiany systemowe i aż 10GB do pobrania.
Build 0182
Render:
* Fix for save jpeg to memory for PC.* Tweaks to cockpit hdr values for better internal/external balancing* Checked in the modified tree shaders for backup, added the single-sided versions too.GUI:* Workshop and Highlights tabs added to DriverNetworkProfile, and first pass of new UX flow using Options and Filter dialogs.* Race engineer improvements: 1.) Fixed tyre-wear not getting tyres replaced, and stopped it scheduling pitstops in the last few laps of the race. 2.) Improved data-drivability of gap to leader speech and added utility functions for dealing with thresholds. 3.) More cleaning up of the PitEngineer interface.Cameras/Replays:* Fixed compile issue for const access to sample buffer critical.* PHOEN-1868: Added code support for lap-to-lap control of the replay (local) cameras. Note: the two commented out assert in FindBestCamera should be enabled after the viewerl is updated.Characters/Animations:* Use correct participant ID for wheel locators. Bit of a tidy up of script animations code.* Fix for PHOEN-3970 : Wheel mechanic 02 R : shortened "get ready " animation from 5,3s down to 2.3 sCareer:* Removed disabled test code from CareerMotorsportTeams* Replaced legacy BString use in CareerContract and CareerInvitation usage with hashes. PHOEN-1477Physics:* Tires: Testing a new grip mix with more rip and less adhesive. See physics releases thread for affected cars/tires.* KTM X-Bow R: Quick review of physics. Tweaked the turbo spooling and fixed a small offset in the steering axis relative to CAD reference, reduced side aero liftVehicles:* Re-exported collision meshes for Bentley carsSupport Physics:* Introduced automatic grid step calculations into DT patch generation logicTracks:* LeMans Classic: Added txt for 19 underpassKnown Issues:- Some broken strings in the GUI- Test track, car won't move (only in race mode)- Avoid driving at night, headlights and spotlights are missing or not working as expected (on-going rework)- Tires are consumed like if they were chocolate, use Slow tire wear or OFF for now.- Trees might appear black or with other issues- When pitting in the popup screen will take the control of your hands once you close it you can keep on driving (manual pit in currently disabled until this is fixed)- Some cars have more rims than they should and one of them disappears at high speeds. (needs some render code)- Exit confirmation dialogue is not working, you need to force close on the game to exit.
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
Z niecierpliwością czekam na pojawienie się więcej informacji publicznie o grze. Ostatnio chodziły jakieś pogłoski że jakieś nowe informacje ujrzą światło dzienne, ale nie wiem czy nie chodziło tu o zaciśnienie współpracy z Ginettą... mimo wszystko mam nadzieje, że jakiś gameplay i data premiery będą ujawnione...
...::: Simracing fan since 2005 :::...
fav games: GTR, GTR2, GT Legends, Colin McRae Rally 2, RFactor, LFS, netKarPro, NFS Shift, NFS Shift 2, DIRT Rally, Assetto Corsa, Project Cars, Spin Tires
specs: i7 3770K, EVGA GTX970, 16GB RAM, 256GB SSD+ 1,5TB HDD, T300 Alcantara Edition (previously Logitech MOMO Force, DFGT, G25, G29)
Moda na zimę i śnieg nie ominęła także nowe pCARSy
01
02
03
04
05
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
Zdjęcie pierwsze pokazuje, że dużo nie brakuje...zresztą, poczekajmy na pC3 z osądami
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych